Гарантія та сервис

Інтернет - магазин UMAX пропонує Вашій увазі ювелірні прикраси українського виробника - ювелірного заводу UMAX

 

Всі ювелірні вироби зі срібла ювелірного заводу UMAX пройшли офіційну перевірку в Центральному Казенному Підприємстві Пробірного Контролю при ДПС Міністерства Фінансів України, про що свідчить державне пробірне клеймо на кожному виробі.
проба на изделии
новая почта

Цілісність доставленого товару перевіряється Вами особисто в присутності кур'єра у відділенні пошти.

 У разі виявлення дефекту при отриманні товару, клієнт має права відмовитися від покупки, не сплачуючи її.

 Протягом 14 днів з дня покупки покупець має право нав повернення і обмін виробів при наявності бірки в разі, якщо виріб прийшов в неналежний вигляд з вини виробника *, але не у випадку механічного впливу.

 Наш магазин надає можливості:

* безкоштовно усунути недоліки і відшкодувати покупцеві витрати на пересилку товару;

*замінити на аналогічний виріб "належного вигляду".

Всі умови придбання Покупцем виробів через сайт даного Інтернет-магазину надані в Угоді користувача

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН

Товари належної якості

Повернення ювелірних виробів з дорогоцінних металів і/або з дорогоцінним каменями, а також ювелірних і сталевих годинників належної якості, так само як і обмін на аналогічний товар не здійснюється.

Товари неналежної якості (з браком)

Для здійснення обміну або повернення товарів неналежної якості протягом гарантійного строку покупець зобов'язаний направити за адресою електронної пошти umax.internet@gmail.com наступні документи:

  • фото товару неналежної якості із вказівкою дефектів (на фото повинен проглядатися дефект);
  • заповнена заява на повернення (в електронному виді або скан/фото роздрукованого документа);
  • скан або фото паспорта покупця.

Строк розгляду заявки, спрямованої на електронну пошту - 3 робочих дня.

Після модерации заявки на повернення товару неналежної якості на вашу електронну пошту буде висланий бланк транспортної компанії, по якому буде потрібно відправити товар в упаковці, що забезпечує збереження товару (упакування забезпечує відправник), а також оригінал заяви на повернення з підписом відправника.

Після одержання товару, у відношенні якого покупцем заявлена претензія, продавець може зробити технологічне дослідження. На підставі результатів такого технологічного дослідження продавець приймає рішення про задоволення заявленої претензії або про її відхилення, про що повідомляє покупця із вказівкою причин.

У випадку відхилення претензії покупець вправі самостійно одержати товар, у відношенні якого заявлена та відхилена така претензія, за адресою компанії.

Претензії розглядаються продавцем за умови надання вичерпної інформації, документів і придбаного товару протягом 15 робочих днів з дати одержання товару та оригіналу заяви на повернення товару.

Повернення коштів у випадку визнання претензії продавцем провадиться не пізніше 7 робочих днів після закінчення зазначеного строку розгляду претензії.